poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Ciocia Bumelantka radzi

Oglądam te różne blogi i z tego, co widzę, prawie wszędzie są jakieś poradniki. Jak schudnąć, jedząc tylko śledzie, ile wydać pieniędzy, żeby poczuć rozwój osobisty albo co zrobić, żeby ludzie nas pokochali mimo naszego chamstwa i drobnomieszczaństwa.

Dla mnie to taki trochę syndrom Krugera Dunninga, no ale ja tam prosta dziewczyna jestem, tego bloga założyłam głównie po to, żeby na psychiatrze przyoszczędzić, więc mogę się nie znać. Ale żeby wpisać się w owczy pęd światowy trend też sporządziłam taki oto poradnik:

JAK BYĆ SZCZĘŚLIWYM I SPEŁNIONYM W 10 KROKACH:

Pokonaj dystans z łóżka do lodówki w 5 krokach, weź sobie jakieś uszczęśliwiacze - dla mnie są to na przykład kabanosy - i w 5 krokach wróć do łóżka, po czym odpal sobie miły film i uśnij przy nim.

Voila, szczęście i spełnienie. Podziękowania można przesyłać mailem lub składać osobiście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz