piątek, 24 sierpnia 2018

Pierwszy raz

Omatkozcórko jak niezręcznie!

Od dawna chodziło mi po głowie, żeby sobie takiego bloga popisać, ale wyobrażałam to sobie trochę inaczej: wiecie, wywiady, autografy, proszę Państwa, najpopularniejsza blogerka w Polsce robi sobie dzisiaj zdjęcia z fanami na Super Mega Dętej Imprezie Dla Celebrytów i tak dalej.

A teraz czuję się bardziej jak na spotkaniu integracyjnym: przedstaw się i powiedz coś o sobie, poznajmy się...

Co ma być, niech będzie. Drodzy Fani - oto ja:
Z wykształcenia filolog patolog
Z zawodu kobieta pracująca
Z zamiłowania kawopijca
Z charakteru wstrętny szyderca
Z konieczności królowa Wietnamu

Powody założenia bloga:
Po pierwsze okrutnie przerośnięte ego, narcyzm i ekshibicjonizm, nadmierna potrzeba ekspresji i atencji, oraz zapewne jeszcze parę rzeczy, których nikt mi nigdy nie zdiagnozował.

Po drugie lubię jak ludzie się śmieją. Jak ze trzy osoby mnie poczytają, z czego jedna się zaśmieje, będę przeszczęśliwa, spełniona i wpiszę to sobie do CV.

No to ten. Zapnijcie pasy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz